Plata, livrare si retur

Unde pot sa primesc comanda?

Aceasta poate fi trimisa la o adresa aleasa de tine (la domiciliu, la locul de munca etc.)

Pot sa urmaresc comanda?

Da, in sectiunea „Comenzile mele” din „Contul meu”, poti vedea starea comenzii tale.

Care este procesul de livrare?

Iti vom trimite un e-mail prin care iti vom confirma ca articolele tale au fost expediate (cand comanda ta va pleca de la noi), un altul cu numarul de urmarire (cu un link catre site-ul web al curierului) si, in sfarsit, curierul iti va trimite un SMS sau un e-mail pentru a te informa in legatura cu livrarea.

Plata

Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul achizitiei, pret la care se adauga, cand este cazul, si costurile de livrare.

Expedierea produselor se face prin Fan Courier.

Pretul expedierii costa 20 lei cu optiunea „Deschidere la livrare” (destinatarul poate deschide coletul pentru a se asigura ca acesta contine produsele comandate).

 

Am inregistrat o comanda si m-am razgandit, vreau alt parodus. Cum procedez?

Daca nu ai primit inca produsul pe care l-ai comandat si nu il mai vrei, te rugam sa ne suni la 0725 962 962